Ogilvy o reklamě

To chci

Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
David Ogilvy
Další autoři
Hana Škapová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
223 s., fot.
Vydáno
Praha : Management Press, 1998
Vydání
2. vyd.
Témata
ISBN
80-85943-83-2

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna DNNT: Dostupné pro registrované Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius
Digitální knihovna DNNT: Dostupné pro registrované Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna