Sociální dovednosti ve škole
Cílem publikace je zmapovat prostředí školy ze sociálněpsychologického úhlu pohledu, objasnit projevy různých fenoménů a načrtnout, jak souvisejí s efektivitou edukačních procesů. Publikace je určena lektorům, kteří vedou výcvik sociálních dovedností učitelů i žáků, učitelům základních a středních škol různého typu a zaměření, … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 247 s. : il. ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada Publishing,
2012
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Pedagogika (Grada)
- Témata
- Popis jednotky
- Anglické a německé resumé
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a rejstříky
- ISBN
- 978-80-247-3472-9
MARC
LEADER | 00000nam a2200000-a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 016130000458789 | ||
005 | 20201202105119.3 | ||
008 | 130617s2012----xr-|||||||||||||||||cze-d | ||
015 | |a cnb002390581 | ||
020 | |a 978-80-247-3472-9 |q (brož.) : |c 359.00 Kč | ||
035 | |a (OCoLC)817048545 | ||
040 | |a FMG502 |b cze | ||
041 | 0 | |a cze |b eng |b ger | |
080 | |a 37.032/.035 |2 h | ||
080 | |a 316.61 |2 h | ||
080 | |a 371.321 |2 h | ||
080 | |a 316.772.4:37 |2 h | ||
080 | |a 37.064.2 |2 h | ||
080 | |a 37.064 |2 h | ||
080 | |a 316.614.3 |2 h | ||
080 | |a 371.314.6 |2 h | ||
080 | |a 371.382:316.6 |2 h | ||
080 | |a (048.8:082) |2 (h | ||
100 | 1 | |a Gillernová, Ilona, |d 1955- |7 jn20001005451 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Sociální dovednosti ve škole / |c Ilona Gillernová, Lenka Krejčová a kolektiv |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Praha : |b Grada Publishing, |c 2012 | ||
300 | |a 247 s. : |b il. ; |c 24 cm | ||
490 | 1 | |a Pedagogika | |
500 | |a Anglické a německé resumé | ||
504 | |a Obsahuje bibliografie a rejstříky | ||
520 | 2 | |a Cílem publikace je zmapovat prostředí školy ze sociálněpsychologického úhlu pohledu, objasnit projevy různých fenoménů a načrtnout, jak souvisejí s efektivitou edukačních procesů. Publikace je určena lektorům, kteří vedou výcvik sociálních dovedností učitelů i žáků, učitelům základních a středních škol různého typu a zaměření, vychovatelům, trenérům či vedoucím zájmových kroužků a oddílů pro děti a dospívající. | |
650 | 9 | |a personal and social education |2 eczenas | |
650 | 9 | |a social skills |2 eczenas | |
650 | 9 | |a teaching skills |2 eczenas | |
650 | 9 | |a communication in learning and scholarship |2 eczenas | |
650 | 9 | |a teacher and learner |2 eczenas | |
650 | 9 | |a school environment |2 eczenas | |
650 | 9 | |a training of social psychological skills |2 eczenas | |
650 | 9 | |a activisation methods in education |2 eczenas | |
650 | 9 | |a social psychological games |2 eczenas | |
653 | 0 | |a pedagogika |a sociální dovednosti |a sociální komunikace |a komunikace |a učitelé |a žáci |a školy |a aktivizační metody |a sociálně psychologické hry | |
655 | 9 | |a collective monographs | |
700 | 1 | |a Krejčová, Lenka |4 aut | |
830 | 0 | |a Pedagogika (Grada) | |
901 | |b 9788024734729 |f 1. vyd. |o 20120920 | ||
910 | |a FMG502 | ||
996 | |b 317200232626 |e FMG502 |h 37.032/.035 |l Dospělé oddělení |s A |a 0 |t FMG502.317200232626 | ||
997 | |t KN |