Žáci potřebují přemýšlet : co pro to mohou udělat jejich učitelé

To chci

Kvůli velkému množství informací, které je třeba se v současné době naučit, ztrácíme čas na přemýšlení. Nastává paradoxní situace zatímco dospívající jsou vývojově připravení na řešení problémů, odhalování souvislostí a kladení otázek, ve škole se musí naučit takové množství faktů, že se celé učení promění celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Lenka Krejčová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
174 s.
Vydáno
Praha : Portál, 2013
Vydání
Vyd. 1.
Témata
ISBN
978-80-262-0496-1

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000-a 4500
001 016130000460075
005 20240919124430.3
008 131023s2013----xr-|||||||||||||||||cze-d
015 |a cnb002469688 
020 |a 978-80-262-0496-1  |q (brož.) :  |c 275.00 Kč 
040 |a FMG502  |b cze 
072 7 |a 159.9  |x Psychologie  |2 Konspekt 
080 |a 159.9  |2 h 
100 1 |a Krejčová, Lenka  |4 aut 
245 1 0 |a Žáci potřebují přemýšlet :  |b co pro to mohou udělat jejich učitelé /  |c Lenka Krejčová 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2013 
300 |a 174 s. 
520 2 |a Kvůli velkému množství informací, které je třeba se v současné době naučit, ztrácíme čas na přemýšlení. Nastává paradoxní situace zatímco dospívající jsou vývojově připravení na řešení problémů, odhalování souvislostí a kladení otázek, ve škole se musí naučit takové množství faktů, že se celé učení promění v memorování, kdy jediným aktivním psychickým procesem je mechanická paměť. V důsledku si žáci pamatují informace do prvního testu nebo zkoušení, a pak je zase rychle zapomenou. Kniha vychází z teoretických přístupů pedagogické, kognitivní i obecné psychologie, které propojuje se současnou pedagogickou praxí. 
653 0 |a psychologie  |a kognitivní psychologie  |a poznávání  |a myšlení  |a paměť  |a inteligence (schopnost)  |a učení 
910 |a FMG502 
996 |b 317200233741  |e FMG502  |h 159.9  |l Dospělé oddělení  |s A  |a 0  |t FMG502.317200233741 
997 |t KN