Žáci potřebují přemýšlet : co pro to mohou udělat jejich učitelé
Kvůli velkému množství informací, které je třeba se v současné době naučit, ztrácíme čas na přemýšlení. Nastává paradoxní situace zatímco dospívající jsou vývojově připravení na řešení problémů, odhalování souvislostí a kladení otázek, ve škole se musí naučit takové množství faktů, že se celé učení promění … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 174 s.
- Vydáno
-
Praha :
Portál,
2013
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- ISBN
- 978-80-262-0496-1
MARC
LEADER | 00000nam a2200000-a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 016130000460075 | ||
005 | 20240919124430.3 | ||
008 | 131023s2013----xr-|||||||||||||||||cze-d | ||
015 | |a cnb002469688 | ||
020 | |a 978-80-262-0496-1 |q (brož.) : |c 275.00 Kč | ||
040 | |a FMG502 |b cze | ||
072 | 7 | |a 159.9 |x Psychologie |2 Konspekt | |
080 | |a 159.9 |2 h | ||
100 | 1 | |a Krejčová, Lenka |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Žáci potřebují přemýšlet : |b co pro to mohou udělat jejich učitelé / |c Lenka Krejčová |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 2013 | ||
300 | |a 174 s. | ||
520 | 2 | |a Kvůli velkému množství informací, které je třeba se v současné době naučit, ztrácíme čas na přemýšlení. Nastává paradoxní situace zatímco dospívající jsou vývojově připravení na řešení problémů, odhalování souvislostí a kladení otázek, ve škole se musí naučit takové množství faktů, že se celé učení promění v memorování, kdy jediným aktivním psychickým procesem je mechanická paměť. V důsledku si žáci pamatují informace do prvního testu nebo zkoušení, a pak je zase rychle zapomenou. Kniha vychází z teoretických přístupů pedagogické, kognitivní i obecné psychologie, které propojuje se současnou pedagogickou praxí. | |
653 | 0 | |a psychologie |a kognitivní psychologie |a poznávání |a myšlení |a paměť |a inteligence (schopnost) |a učení | |
910 | |a FMG502 | ||
996 | |b 317200233741 |e FMG502 |h 159.9 |l Dospělé oddělení |s A |a 0 |t FMG502.317200233741 | ||
997 | |t KN |