Česká média a feminismus

To chci

Feminismus jako pojem se v českých médiích začal více objevovat po roce 1990. I když nebyl nový, byl spíše vnímán jako pojem či termín importovaný, vnucovaný české společnosti různými feministickými skupinami, zejména z USA a Spolkové republiky Německo, které se rozhodly, že své východní „sestry“ přivedou na „správnou cestu“ celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Barbora Osvaldová, 1950-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
158 s. ; 20 cm
Vydáno
Praha : Libri : Sociologické nakladatelství (Slon), 2004
Vydání
1. vyd.
Témata
ISBN
80-86429-31-8 (Slon)
80-7277-263-5

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000-a 4500
001 002200000230041
005 20250205134616.3
008 041001s2004----xr-|||||||||||||||||cze-d
015 |a cnb001413968 
020 |a 80-7277-263-5 :  |c 240.00 Kč 
020 |a 80-86429-31-8 (Slon) 
040 |a TUG001  |b cze 
080 |a 39  |2 h 
100 1 |a Osvaldová, Barbora,  |d 1950-  |7 jn20000401910  |4 aut 
245 1 0 |a Česká média a feminismus /  |c Barbora Osvaldová 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Libri :  |b Sociologické nakladatelství (Slon),  |c 2004 
300 |a 158 s. ;  |c 20 cm 
650 0 4 |a feminismus  |7 ph120150 
650 0 4 |a gender  |7 ph175751 
653 |a masmédia 
655 4 |a studie  |7 fd133597 
910 |a TUG001 
996 |b 316300252514  |c N 23437  |e TUG001  |h SK 39  |l Sklad  |s A  |a 0  |t TUG001.316300252514 
997 |t KN