Bez loga

To chci

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Naomi Klein, 1970-
Další autoři
Pavel Kaas, 1969-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
510 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Argo : Dokořán, 2005
Vydání
1. vyd.
Edice
Zip
Témata
ISBN
80-7203-671-8 (Argo) (Argo : váz.)
80-7363-010-9 (Dokořán : váz.)

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000-a 4500
001 002200000241915
005 20250219091007.8
008 080625s2005----xr-|||||||||u|||||||cze-d
015 |a cnb001575873 
020 |a 80-7203-671-8 (Argo) (Argo : váz.) :  |c 548.00 Kč 
020 |a 80-7363-010-9 (Dokořán : váz.) 
040 |a TUG001  |b cze 
041 1 |a cze  |h eng 
080 |a 33  |2 h 
100 1 |a Klein, Naomi,  |d 1970-  |7 xx0017542  |4 aut 
245 1 0 |a Bez loga /  |c Naomi Kleinová ; [z anglického originálu ...přeložil Pavel Kaas] 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Argo :  |b Dokořán,  |c 2005 
300 |a 510 s. : il. ;  |c 24 cm 
490 1 |a Zip ;  |v 1 
650 0 4 |a globalizace  |7 ph120568 
653 |a marketing  |a nadnárodní společnosti  |a obchodní značky  |a propagace  |a veřejné mínění  |a politické aspekty 
655 4 |a studie  |7 fd133597 
700 1 |a Kaas, Pavel,  |d 1969-  |7 mzk2003187004  |4 trl 
765 0 |t No logo 
830 0 |a Zip 
910 |a TUG001 
996 |b 316300277920  |c N 26106  |e TUG001  |h 33  |l Dospělé oddělení  |s A  |a 0  |t TUG001.316300277920 
997 |t KN