Public relations, fundraising a lobbing : pro neziskové organizace
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 138 s. : il. ; 24 cm
- Published
-
Praha :
Grada,,
2012
- Edition
- 1. vyd.
- Series
- Management (Grada)
- Subjects
- Item Description
- Terminologický slovník
Obálkový podnázev : jak prostřednictvím navazování vztahů přinést prestiž a finance vlastní organizaci, jak prosazovat poslání a zájmy neziskové organizace, jak být dobrým lobbistou pro svoji organizaci - Bibliography
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-247-4040-9 (brož.)
- Binding information
- N 65 659