Marketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer

To chci

Cílem knihy nejvlivnějšího světového marketingového autora a poradce je poskytnout marketingovým manažerům přehledné shrnutí nejdůležitějších marketingových pojmů a koncepcí, aby byli dobře připraveni na hyperkonkurenci v dnešním rychle a převratně se měnícím tržním prostředí. Ph. Kotler nově, "od A až do Z" tyto marketingové celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Philip Kotler, 1931-
Další autoři
Hana Škapová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
203 s. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2003
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Knihovna světového managementu
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstříky
ISBN
80-7261-082-1

:


MARC

LEADER 00000nam 2200000 a 4500
001 017220000384099
005 20241030204152.2
008 050602s2003----xr-|||||||||||||||||cze-d
015 |a cnb001239993 
020 |a 80-7261-082-1  |q (váz.) :  |c 380.00 Kč 
040 |a ZNG001  |b cze 
041 1 |a cze  |h eng 
080 |a 658.8  |2 h 
100 1 |a Kotler, Philip,  |d 1931-  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing od A do Z :  |b osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer /  |c Philip Kotler ; [přeložila Hana Škapová] 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Management Press,  |c 2003 
300 |a 203 s. ;  |c 25 cm 
490 1 |a Knihovna světového managementu 
500 |a Přeloženo z angličtiny 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstříky 
653 |a marketing  |a příručky 
700 1 |a Škapová, Hana  |7 jn20001103597  |9 574640  |4 trl 
765 0 |t Marketing insights from A to Z 
910 |a ZNG001 
996 |b 316200389439  |e ZNG001  |h 658  |l Oddělení pro dospělé  |s A  |a 0  |t ZNG001.316200389439 
996 |b 316200402610  |e ZNG001  |h PK 005  |l Studovna a čítárna  |s A  |a 0  |t ZNG001.316200402610 
997 |t KN