Marketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer

To chci

Cílem knihy nejvlivnějšího světového marketingového autora a poradce je poskytnout marketingovým manažerům přehledné shrnutí nejdůležitějších marketingových pojmů a koncepcí, aby byli dobře připraveni na hyperkonkurenci v dnešním rychle a převratně se měnícím tržním prostředí. Ph. Kotler nově, "od A až do Z" tyto marketingové celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Philip Kotler, 1931-
Další autoři
Hana Škapová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
203 s. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2003
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Knihovna světového managementu
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstříky
ISBN
80-7261-082-1

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.