Bez loga

To chci

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Naomi Klein, 1970-
Další autoři
Pavel Kaas, 1969-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
510 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Argo, 2005
Vydání
1. vyd.
Edice
Zip ; sv. 1
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny. - Název originálu: No logo. -
Bibliografie
Obsahuje fotografie. - Bibliografie na s. 496-497 -- Obsahuje rejstřík.
ISBN
80-7203-671-8 ((Argo , Praha))
80-7363-010-9 ((Dokořán , Praha))
Vazba
N 33 339

:


MARC

LEADER 00000nam-a2200000-a-4500
001 vsg_0186672
005 20240605114940.3
007 ta
008 060202s2005----xr ||||||||||u0|0|||cze||
020 |a 80-7203-671-8 ((Argo , Praha)) 
020 |a 80-7363-010-9 ((Dokořán , Praha)) 
040 |a VSG001 
041 0 |a cze 
044 |a xr 
080 |a 339.9 
080 |a 658.6 
080 |a 658.8 
080 |a 659 
080 |a 316.6 
100 1 |4 aut  |a Klein, Naomi,  |d 1970-  |7 xx0017542 
245 1 0 |a Bez loga /  |c Naomi Kleinová /  |c [přeložil Pavel Kaas] 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Argo,  |c 2005 
300 |a 510 s. :  |b il. ;  |c 24 cm 
490 1 |a Zip ;  |v sv. 1 
500 |a Přeloženo z angličtiny. -  |a Název originálu: No logo. - 
504 |a Obsahuje fotografie. -  |a Bibliografie na s. 496-497 --  |a Obsahuje rejstřík. 
563 |a N 33 339 
653 |a loga 
653 |a globalizace 
653 |a obchodní 
653 |a značky 
653 |a nadnárodní 
653 |a společnosti 
653 |a reklama 
653 |a kritiky 
700 1 |4 trl  |a Kaas, Pavel,  |d 1969-  |7 mzk2003187004 
910 |a VSG001 
980 |c 89348/VD  |d 29.9.2005  |b 312110089348  |f 465.80  |t N  |k 1  |n n  |w 50000104/193/05  |l Vsetín centr. půjč. 
996 |b 154824  |l Hlavní budova  |r Vsetín centr. půjč.  |s A  |a 0  |e VSG001  |t VSG001.154824