Bez loga

To chci

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Naomi Klein, 1970-
Další autoři
Pavel Kaas, 1969-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
510 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Argo, 2005
Vydání
1. vyd.
Edice
Zip ; sv. 1
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny. - Název originálu: No logo. -
Bibliografie
Obsahuje fotografie. - Bibliografie na s. 496-497 -- Obsahuje rejstřík.
ISBN
80-7203-671-8 ((Argo , Praha))
80-7363-010-9 ((Dokořán , Praha))
Vazba
N 33 339

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Hlavní budova
Vsetín centr. půjč.