Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

Get it

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Sergio Zyman
Document Type
Books
Physical Description
214 s. ; 24 cm
Published
Praha : Management Press, 2005
Edition
Vyd. 1.
Series
Knihovna světového managementu
Subjects
Item Description
Obsahuje rejstřík
Dotisk r. 2008
ISBN
978-80-7261-134-8
80-7261-134-8

:


Please login to display connected libraries.

About Získej EDD

The Získej EDD service provides the delivery of electronic copies of parts of documents from library collections.
The service is operated by the National Technical Library in Prague.
It is a paid service.