Království značky : [největší omyly a úspěchy všech dob]

To chci

Úspěch značky = obchodní úspěch. Život a zánik firmy závisí často na síle a image značky. Omyly při strategickém řízení a tvorbě značky mohou mít fatální význam. V knize, která se stala světovým bestsellerem, přináší autor čtenářům jedinečný a zasvěcený pohled na management, tvorbu a marketing značky. Na skutečných příkladech celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Matt Haig, 1975-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
322 s. ; 23 cm
Vydáno
Praha : Ekopress, 2006
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-86929-09-4

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Dostupné v prostorách NK ČR Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius