Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Halina Starzyczná, 1956-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
250 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
V Karviné : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2007
Edice
Studia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
Témata
Popis jednotky
150 výt.
Uživatelské určení
Určeno odborné veřejnosti
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7248-451-5

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 nkc20081800810
003 CZ PrNK
005 20090122112809.0
007 ta
008 080911s2007 xr a f 001 0 cze
015 |a cnb001800810 
020 |a 978-80-7248-451-5  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)271608939 
040 |a ABA001  |b cze  |d BOA001  |d OLA001 
041 0 |a cze  |a pol  |b eng 
043 |a e-xr---  |a e-pl--- 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 005.346  |2 MRF 
080 |a 658.8:005.21  |2 MRF 
080 |a 005.35  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (438)  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
080 |a (078.7)  |2 MRF 
245 0 0 |a Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM) - praktické využití /  |c Halina Starzyczná ... [et al.] 
260 |a V Karviné :  |b Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta,  |c 2007 
300 |a 250 s. :  |b il. ;  |c 24 cm 
490 1 |a Studia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné 
500 |a 150 výt. 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
521 8 |a Určeno odborné veřejnosti 
546 |a Část. polský text, anglické resumé 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |2 czenas 
650 0 7 |a strategický marketing  |7 ph116292  |2 czenas 
650 0 7 |a společenská odpovědnost firem  |7 ph257195  |2 czenas 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |z Česko  |2 czenas 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |z Polsko  |2 czenas 
650 0 9 |a customer relationship management  |2 eczenas 
650 0 9 |a strategic marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a corporate social responsibility  |2 eczenas 
650 0 9 |a customer relationship management  |z Czechia  |2 eczenas 
650 0 9 |a customer relationship management  |z Poland  |2 eczenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
655 7 |a případové studie  |7 fd133208  |2 czenas 
655 9 |a monographs  |2 eczenas 
655 9 |a case studies  |2 eczenas 
700 1 |a Starzyczná, Halina,  |d 1956-  |7 mzk2003165663  |4 aut 
810 2 |a Slezská univerzita.  |b Obchodně podnikatelská fakulta.  |t Studia oeconomica  |0 s 
856 4 1 |u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:7b3785f0-631b-11e3-ae59-005056827e52  |y Digitalizovaný dokument  |x NDK 
910 2 |a BOA001  |b 2-1210.503 
990 |a BK 
991 |b 200809  |c NOV 
995 |a 01 
996 6 |b 2610353389  |c 2-1210.503  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 23  |p p.v.  |w 000910797  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s P  |t BOA001.MZK01000910797.MZK50000910797000010