Osobnost učitele a učení : sborník studií
Obsah: J. Fišer: Osobnost vysokoškolského učitele; B. Svoboda: Empirické studie osobnosti učitele tělesné výchovy; M. Bendová: Ideál učitele; J. Souček: Postoje ve výchovných situacích školy; V. Linhartová: Motivace a problémy výchovy; V. Doležalová: Utváření aktivního postoje k učení u dětí předškolního věku; F. Jiránek: Ontogeneze … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 157, [1] s. : tb. ; 8°
- Vydáno
-
Praha :
Univerzita Karlova,
1972
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Sborník pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze
- Popis jednotky
- Obálka: Jaroslav Příbramský
500 výt.
Rus., angl. a něm. souhrny
Rus. a něm. obsah - Bibliografie
- Přehledy literatury
- Navrhnout k digitalizaci
- Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:
MARC
LEADER | 00000nam a22000001 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | bk197203259 | ||
003 | CZ PrNK | ||
005 | 20120326105329.0 | ||
008 | 970311s1972 xr cze | ||
015 | |a cnb000435843 | ||
035 | |a (OCoLC)42166021 | ||
040 | |a ABA001 |b cze |c PNA001 |d ABA001 | ||
080 | |a 159.9:371.1 +371.315.7(082) |2 undef | ||
080 | |a 371.128.1/.2(082) |2 undef | ||
100 | 1 | |a Fišer, Jan, |d 1909-1979 |7 jk01031332 |4 com | |
245 | 1 | 0 | |a Osobnost učitele a učení : |b sborník studií / |c uspořádali Jan Fišer a Josef Volný |
250 | |a 1. vyd. | ||
260 | |a Praha : |b Univerzita Karlova, |c 1972 |e (Hradec Králové : |f Východočes. tisk. 02) | ||
300 | |a 157, [1] s. : |b tb. ; |c 8° | ||
490 | 1 | |a Sborník pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze | |
500 | |a Obálka: Jaroslav Příbramský | ||
500 | |a 500 výt. | ||
500 | |a Rus., angl. a něm. souhrny | ||
500 | |a Rus. a něm. obsah | ||
504 | |a Přehledy literatury | ||
520 | |a Obsah: J. Fišer: Osobnost vysokoškolského učitele; B. Svoboda: Empirické studie osobnosti učitele tělesné výchovy; M. Bendová: Ideál učitele; J. Souček: Postoje ve výchovných situacích školy; V. Linhartová: Motivace a problémy výchovy; V. Doležalová: Utváření aktivního postoje k učení u dětí předškolního věku; F. Jiránek: Ontogeneze historickočasových operací; Z. Křivánek: Příspěvek k analýze pramovaného učení; J. Volný: Školní psychologie. | ||
700 | 1 | |a Volný, Josef, |d 1913- |7 jk01150546 |4 com | |
830 | 0 | |a Sborník pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze | |
910 | |a ABA001 | ||
964 | |a Učitelé - osobnost - sborníky | ||
964 | |a Učení programované - rozbory - stati | ||
964 | |a Učitel - osobnost - výchova - sborníky | ||
990 | |a BK | ||
996 | |a 2 |b 1002314946 |c 54 F 027306 |l SKLAD KLEMENTINUM 3 |r sklad |s P |w 000435843 |u 000020 |j NKC50 |t ABA001.NKC01000435843.NKC50000435843000020 | ||
996 | |a 24 |b 1002339652 |c II 072017 |l NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND |r sklad |s O |w 000435843 |u 000010 |j NKC50 |t ABA001.NKC01000435843.NKC50000435843000010 | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000435843&local_base=NKC |