Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání

Get it

Monografie pojednává o konceptu pedagogical content knowledge – didaktické znalosti obsahu, který byl na vědeckou scénu uveden koncem 80. let 20. století Lee S. Shulmanem. V průběhu dvou desetiletí se etabloval nejen v oborových didaktikách a kurikulárním výzkumu a vývoji, ale také v oblasti učitelského vzdělávání. Koncept didaktické full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Tomáš Janík, 1977-
Document Type
Books
Physical Description
119 s. : il. ; 23 cm
Published
Brno : Paido, 2009
Edition
1. vyd.
Series
Pedagogický výzkum v teorii a praxi
Subjects
Item Description
200 výt.
Bibliography
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7315-186-7

:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Live Status Unavailable
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
SF II 079940
Limited
Live Status Unavailable
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
II 160939
In-house only
Live Status Unavailable
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
54 H 304054