Různorodé metody ve výuce matematiky

Get it

Další možnosti zajímavé výuky matematiky na základní škole. Řešení úloh se skládáním trojúhelníčků (puzzle), hledání cesty ven z bludiště, samostatné zpracování nové látky ve výuce samotnými žáky, vysvětlování výsledků skupinové práce žáků, projekty a výstavy ve výuce matematiky.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Ulrike Schätz
Document Type
Articles
Physical Description
2 obr.
Published in
Učitel matematiky. -- ISSN 1210-9037. -- Roč. 10, č.2 (2002), s.89-94 Pokrač.
Subjects

:


MARC

LEADER 00000naa-a2200000-a-4500
001 kpw1177525
003 CZ-PrNPK
005 20180825003700.7
007 ta
008 050217s2002----xr ||||||||||u0|0|||cze||
040 |a ABA012 
040 |b cze 
040 |e AACR2 
040 |9 1 
041 0 |a cze 
072 7 |2 Konspekt 
080 |a 372.851 
080 |a 51 
080 |a 37.091.3 
080 |a 159.943 
100 1 |4 aut  |a Schätz, Ulrike 
242 0 0 |a Heterogeneous methods in the mathematics teaching 
245 1 0 |a Různorodé metody ve výuce matematiky /  |c Ulrike Schätz 
300 |b 2 obr. 
520 |a Další možnosti zajímavé výuky matematiky na základní škole. Řešení úloh se skládáním trojúhelníčků (puzzle), hledání cesty ven z bludiště, samostatné zpracování nové látky ve výuce samotnými žáky, vysvětlování výsledků skupinové práce žáků, projekty a výstavy ve výuce matematiky. 
650 7 |a matematika 
650 7 |a výuka 
650 7 |a vyučovací metoda 
650 7 |a řešení úloh 
650 7 |a motivace 
650 7 |a hra 
650 7 |a didaktická hra 
650 7 |a postoj žáka 
650 7 |a základní škola 
773 1 |t Učitel matematiky  |d Praha : Jednota českých matematiků a fyziků, 1994-  |x 1210-9037  |o CZ  |g Roč. 10, č.2 (2002), s.89-94 Pokrač.  |9 2002 
910 |a ABA012  |t rs