Nový školní rok, nová podpůrná opatření : jak na jejich správné nastavení?

To chci

Autorka vysvětluje systém poskytování podpůrných opatření (PO) v mateřských školách. Popisuje možnosti jejich získávání a legislativní změny, jež s nimi souvisejí. Po schválení PO mateřská škola vytvoří pro dítě plán pedagogické opory, přičemž v tomto procesu je důležitá spolupráce s rodiči. PO se vztahují na žáky se celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Veronika Machurková
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
Ilustrace
Publikováno v
Poradce ředitelky mateřské školy : aktuální informace a praktické rady pro řízení mateřské školy. -- ISSN 1804-9745. -- Roč. 13, č. 1 (září 2023) (2023/2024), s. 46-49
Témata

:


MARC

LEADER 00000naa-a2200000-i-4500
001 kpw11530117
003 CZ-PrNPK
005 20241211103546.3
007 ta
008 231016s2023----xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze 
072 7 |a 373.2/.3  |x Předškolní a primární výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
100 1 |a Machurková, Veronika  |7 xx0221010  |4 aut  |e Autor 
242 1 0 |a New school year, new support measures :  |b how to set them up correctly?.  |y eng 
245 1 0 |a Nový školní rok, nová podpůrná opatření :  |b jak na jejich správné nastavení? /  |c Veronika Machurková 
300 |b Ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 |a Autorka vysvětluje systém poskytování podpůrných opatření (PO) v mateřských školách. Popisuje možnosti jejich získávání a legislativní změny, jež s nimi souvisejí. Po schválení PO mateřská škola vytvoří pro dítě plán pedagogické opory, přičemž v tomto procesu je důležitá spolupráce s rodiči. PO se vztahují na žáky se zdravotním postižením; s vadami řeči; s poruchami učení, chování nebo pozornosti; na žáky žijící v odlišném kulturním prostředí, s odlišným mateřským jazykem nebo naopak na děti nadané či mimořádně nadané. 
650 7 |a podpůrná opatření 
650 7 |a mateřská škola 
650 7 |a předškolní dítě 
650 7 |a porucha řeči 
650 7 |a ADHD 
650 7 |a porucha chování 
650 7 |a porucha učení 
650 7 |a odlišný mateřský jazyk 
650 7 |a pedagogická podpora 
650 7 |a vztah rodiče-škola 
650 7 |a legislativa 
655 7 |a články  |7 fd133976 
773 1 |t Poradce ředitelky mateřské školy : aktuální informace a praktické rady pro řízení mateřské školy  |d Praha : Forum, 2011-  |x 1804-9745  |g Roč. 13, č. 1 (září 2023) (2023/2024), s. 46-49  |q 13:1  |9 2023 
910 |a ABA012  |t rs