Hodnocení
Článek psychologa Václava Mertina o hodnocení dětí. U předškolních dětí přichází převážná část hodnocení od dospělých, ale odmala děti učíme, aby dokázaly hodnotit druhé i sebe samotné. Pohled dítěte je adekvátní k jeho věku, většinou černobílý. Dítě také většinou hodnotí požadavky dospělých skrze bezprostřední … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Articles
- Physical Description
- 1 fot.
- Published in
- Informatorium 3-8 : časopis pro výchovu dětí od 3-8 let v mateřských školách a školních družinách. -- ISSN 1210-7506. -- Roč. 20, č. 7 (2013), s. 15
- Subjects
:
MARC
LEADER | 00000caa-a2200000-a-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11420760 | ||
003 | CZ-PrNPK | ||
005 | 20180825060734.4 | ||
007 | ta | ||
008 | 130917s2013----xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |b cze |a ABA012 | ||
041 | 0 | |a cze | |
072 | 7 | |a 159.9 |x Psychologie |2 Konspekt |9 17 | |
080 | |a 159.9 |2 s | ||
080 | |a 316.6 |2 s | ||
080 | |a 372.32 |2 u | ||
080 | |a 371.26 |2 u | ||
100 | 1 | |a Mertin, Václav, |d 1951- |7 jo20000073771 |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Evaluation |
245 | 1 | 0 | |a Hodnocení / |c Václav Mertin |
300 | |b 1 fot. | ||
520 | |a Článek psychologa Václava Mertina o hodnocení dětí. U předškolních dětí přichází převážná část hodnocení od dospělých, ale odmala děti učíme, aby dokázaly hodnotit druhé i sebe samotné. Pohled dítěte je adekvátní k jeho věku, většinou černobílý. Dítě také většinou hodnotí požadavky dospělých skrze bezprostřední přínos pro svou osobu. Jak dítě hodnotit - sumativní a formativní hodnocení. Mělo by vždy obsahovat pozitivní informaci. | ||
650 | 7 | |a předškolní dítě | |
650 | 7 | |a hodnocení | |
650 | 7 | |a vztah dospělý-dítě | |
650 | 7 | |a sociální chování | |
650 | 7 | |a vývoj dítěte | |
650 | 7 | |a rozvíjení schopností | |
773 | 1 | |t Informatorium 3-8 : časopis pro výchovu dětí od 3-8 let v mateřských školách a školních družinách |d Praha : Portál, 1993- |x 1210-7506 |g Roč. 20, č. 7 (2013), s. 15 |q 20:7 |9 2013 | |
910 | |a ABA012 |t rs |