Hodnocení adaptačního procesu ve škole studenty po pedagogické praxi = Evaluation of orientation process in school after student practice

Get it

Výzkum spokojenosti učitelů s pedagogickou praxí ve srovnání s jejich ochotou doporučit školu pro pedagogickou praxi (dle Net Promoting Score, měření užívaného u zákazníků). Získané údaje také zahrnují informace o tom, zda byl student seznámen na začátku praxe s vedením školy a se svým uvádějícím učitelem, zda byl sestaven plán full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Ludvík Eger, 1961-
Document Type
Articles
Physical Description
Tabulky
Published in
E-pedagogium : nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice, s ohledem na pedagogiku, speciální pedagogiku a didaktiky oborů. -- ISSN 1213-7758. -- Roč. 22, č. 3 (2022), s. 27-38
Subjects
Item Description
Resumé česky, anglicky

Select institution:

MARC

LEADER 00000naa-a2200000-i-4500
001 kpw11533182
003 CZ-PrNPK
005 20251208114409.3
007 cr ||| |||||
008 240415s2022----xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze  |b cze  |b eng 
072 7 |a 378  |x Vysoké školy  |2 Konspekt  |9 22 
100 1 |a Eger, Ludvík,  |d 1961-  |7 jn20001005601  |4 aut  |e Autor 
245 1 0 |a Hodnocení adaptačního procesu ve škole studenty po pedagogické praxi =  |b Evaluation of orientation process in school after student practice /  |c Ludvík Eger 
300 |b Tabulky 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a počítač  |b c  |2 rdamedia 
338 |a online zdroj  |b cr  |2 rdacarrier 
500 |a Resumé česky, anglicky 
520 |a Výzkum spokojenosti učitelů s pedagogickou praxí ve srovnání s jejich ochotou doporučit školu pro pedagogickou praxi (dle Net Promoting Score, měření užívaného u zákazníků). Získané údaje také zahrnují informace o tom, zda byl student seznámen na začátku praxe s vedením školy a se svým uvádějícím učitelem, zda byl sestaven plán výuky apod. Výzkum probíhal u studentů posledního ročníku magisterského studia Pedagogické fakulty Západočeské univerzity v Plzni v letech 2018 a 2020. 
610 2 4 |a Západočeská univerzita.  |b Pedagogická fakulta  |7 kn20010709437 
648 7 |a 2018 
648 7 |a 2020 
650 7 |a začínající učitel 
650 7 |a student učitelství 
650 7 |a uvádějící učitel 
650 7 |a řízení školy 
650 7 |a ředitel školy 
650 7 |a pracovní podmínky učitelů 
650 7 |a spokojenost 
650 7 |a pedagogická praxe 
650 7 |a výzkum 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas 
651 7 |a Plzeňský kraj (Česko : 2000-)  |7 ge135835  |2 czenas 
655 7 |a články  |7 fd133976 
773 1 |t E-pedagogium : nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice, s ohledem na pedagogiku, speciální pedagogiku a didaktiky oborů  |d Olomouc : Univerzita Palackého, [2001?]-  |x 1213-7758  |g Roč. 22, č. 3 (2022), s. 27-38  |q 22:3  |9 2022 
856 4 |u https://doi.org/10.5507/epd.2022.014 
910 |a ABA012  |t rs