Hodnocení adaptačního procesu ve škole studenty po pedagogické praxi = Evaluation of orientation process in school after student practice
Výzkum spokojenosti učitelů s pedagogickou praxí ve srovnání s jejich ochotou doporučit školu pro pedagogickou praxi (dle Net Promoting Score, měření užívaného u zákazníků). Získané údaje také zahrnují informace o tom, zda byl student seznámen na začátku praxe s vedením školy a se svým uvádějícím učitelem, zda byl sestaven plán … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Articles
- Physical Description
- Tabulky
- Published in
- E-pedagogium : nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice, s ohledem na pedagogiku, speciální pedagogiku a didaktiky oborů. -- ISSN 1213-7758. -- Roč. 22, č. 3 (2022), s. 27-38
- Subjects
- Item Description
- Resumé česky, anglicky
Select institution:
MARC
| LEADER | 00000naa-a2200000-i-4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | kpw11533182 | ||
| 003 | CZ-PrNPK | ||
| 005 | 20251208114409.3 | ||
| 007 | cr ||| ||||| | ||
| 008 | 240415s2022----xr |||||||||||||||||cze|| | ||
| 040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
| 041 | 0 | |a cze |b cze |b eng | |
| 072 | 7 | |a 378 |x Vysoké školy |2 Konspekt |9 22 | |
| 100 | 1 | |a Eger, Ludvík, |d 1961- |7 jn20001005601 |4 aut |e Autor | |
| 245 | 1 | 0 | |a Hodnocení adaptačního procesu ve škole studenty po pedagogické praxi = |b Evaluation of orientation process in school after student practice / |c Ludvík Eger |
| 300 | |b Tabulky | ||
| 336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
| 337 | |a počítač |b c |2 rdamedia | ||
| 338 | |a online zdroj |b cr |2 rdacarrier | ||
| 500 | |a Resumé česky, anglicky | ||
| 520 | |a Výzkum spokojenosti učitelů s pedagogickou praxí ve srovnání s jejich ochotou doporučit školu pro pedagogickou praxi (dle Net Promoting Score, měření užívaného u zákazníků). Získané údaje také zahrnují informace o tom, zda byl student seznámen na začátku praxe s vedením školy a se svým uvádějícím učitelem, zda byl sestaven plán výuky apod. Výzkum probíhal u studentů posledního ročníku magisterského studia Pedagogické fakulty Západočeské univerzity v Plzni v letech 2018 a 2020. | ||
| 610 | 2 | 4 | |a Západočeská univerzita. |b Pedagogická fakulta |7 kn20010709437 |
| 648 | 7 | |a 2018 | |
| 648 | 7 | |a 2020 | |
| 650 | 7 | |a začínající učitel | |
| 650 | 7 | |a student učitelství | |
| 650 | 7 | |a uvádějící učitel | |
| 650 | 7 | |a řízení školy | |
| 650 | 7 | |a ředitel školy | |
| 650 | 7 | |a pracovní podmínky učitelů | |
| 650 | 7 | |a spokojenost | |
| 650 | 7 | |a pedagogická praxe | |
| 650 | 7 | |a výzkum | |
| 651 | 7 | |a Česko |7 ge128065 |2 czenas | |
| 651 | 7 | |a Plzeňský kraj (Česko : 2000-) |7 ge135835 |2 czenas | |
| 655 | 7 | |a články |7 fd133976 | |
| 773 | 1 | |t E-pedagogium : nezávislý odborný časopis pro interdisciplinární výzkum v pedagogice, s ohledem na pedagogiku, speciální pedagogiku a didaktiky oborů |d Olomouc : Univerzita Palackého, [2001?]- |x 1213-7758 |g Roč. 22, č. 3 (2022), s. 27-38 |q 22:3 |9 2022 | |
| 856 | 4 | |u https://doi.org/10.5507/epd.2022.014 | |
| 910 | |a ABA012 |t rs | ||