Styly a strategie učení ve výuce cizích jazyků
Téma publikace souvisí s tématem humanizace vzdělávání a s hledáním efektivnějších přístupů ve výuce cizích jazyků, které by respektovaly individualitu studenta a rozvíjely jeho autonomii. Teoretické vysvětlení charakteristických projevů jednotlivých stylů i strategií a jejich dopadů je doplněno doporučeními pro výuku.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 231 s. : il. ; 20 cm
- Vydáno
-
Praha :
Portál,
2011
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Část. přeloženo ze slovenštiny
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
- ISBN
- 978-80-7367-876-0 (brož.)
MARC
| LEADER | 00000cam-a2200000-a-4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | kpw01369301 | ||
| 003 | CZ-PrNPK | ||
| 005 | 20161109131915.1 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 111025s2011----xr a|||e||||||001|0|cze|| | ||
| 015 | |a cnb002158438 | ||
| 020 | |a 978-80-7367-876-0 (brož.) | ||
| 040 | |a ABA001 |b cze | ||
| 041 | 1 | |a cze |b eng |h slo | |
| 044 | |a xr | ||
| 072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
| 080 | |a 81'24 |2 MRF | ||
| 080 | |a 37.016.026 |2 MRF | ||
| 100 | 1 | |a Lojová, Gabriela |7 mzk2005317776 |4 aut | |
| 245 | 1 | 0 | |a Styly a strategie učení ve výuce cizích jazyků / |c Gabriela Lojová, Kateřina Vlčková |
| 250 | |a Vyd. 1. | ||
| 260 | |a Praha : |b Portál, |c 2011 | ||
| 300 | |a 231 s. : |b il. ; |c 20 cm | ||
| 500 | |a Část. přeloženo ze slovenštiny | ||
| 504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky | ||
| 520 | |a Téma publikace souvisí s tématem humanizace vzdělávání a s hledáním efektivnějších přístupů ve výuce cizích jazyků, které by respektovaly individualitu studenta a rozvíjely jeho autonomii. Teoretické vysvětlení charakteristických projevů jednotlivých stylů i strategií a jejich dopadů je doplněno doporučeními pro výuku. | ||
| 546 | |a Anglické resumé | ||
| 650 | 0 | 7 | |a jazyková výuka |
| 650 | 7 | |a cizí jazyk | |
| 650 | 0 | 7 | |a didaktika |
| 650 | 7 | |a strategie učení | |
| 650 | 7 | |a komunikační schopnost | |
| 653 | |a lingvodidaktika | ||
| 700 | 1 | |a Vlčková, Kateřina, |d 1976- |7 mzk2008448719 |4 aut |4 trl | |
| 910 | |a ABA012 |b II 109011V2 | ||
| 998 | |a 002158438 | ||
| 996 | |b 2490139343 |c II 109011V1 |f 7 |g PK |l NPKK |r N |s A |t ABA012.2490139343 | ||
| 996 | |b 2490147617 |c II 109011V2 |f 3 |g Všeobecná studovna |h ciz_jaz_vyuk |l STVS |r N |s P |t ABA012.2490147617 | ||
| 996 | |b 2490147707 |c II 109011V3 |f 7 |g PK |l NPKK |r N |s A |t ABA012.2490147707 | ||
| 996 | |b 362638 |c II 109011V1 |l Hlavní budova |r PK |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.362638 | ||
| 996 | |b 418836 |c II 109011V2 |l STUDOVNA - pouze prezenčně |r Všeobecná studovna |s P |a 0 |e ABA012 |t ABA012.418836 | ||
| 996 | |b 419039 |c II 109011V3 |l Hlavní budova |r PK |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.419039 | ||