Globální metoda či globální vyučování? : příspěvek k filosofii počátečního vyučování
Studie se zabývá globální metodou z hlediska nejen psychologického, ale rovněž filosofického. Toto filosofické hledisko bylo v českém sporu o globální metodu překvapivě opomíjeno.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 49 stran ; 22 cm
- Vydáno
-
V Praze :
Dědictví Komenského,
1935
vytiskla tiskárna "Pokrok" - Edice
- Časové otázky a rozpravy pedagogické
Dědictví Komenského - Témata
- Popis jednotky
- Překlad z ruštiny
- Historie vlastnictví
- Na titulním listu ručně psané věnování: "Svému milému příteli V. Příhodovi s díky srdečně oddaný autor. Praha, 28. 3. 1935" (II 88096V5).
- Vazba
- Původní vazba (II 88096V1, V2, V5).
Převazba, původní obálka vevázána v knize (II 88096V2).
Převazba (II 88096V4).
Instituce
- Knihovna Akademie věd ČR
- Krajská knihovna Vysočiny
- Moravská zemská knihovna v Brně - záznam 1
- Moravská zemská knihovna v Brně - záznam 2
- Národní knihovna ČR
- Pedagogická knihovna J. A. Komenského (aktuální záznam)
- Souborný katalog ČR - záznam 1
- Souborný katalog ČR - záznam 2
- Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové
- Univerzita Palackého v Olomouci
- Vědecká knihovna v Olomouci