Aktivizační metody ve výuce : příručka moderního pedagoga
Přínos aktivizačních metod ve výuce spočívá v tom, že přeměňuje pasivní studenty (posluchače) v rovnocenné partnery, kteří se přímou zkušeností (svojí aktivizací) naučí mnohem více než při jednostranném použití tradičních výukových postupů. Aktivizační metody kladou důraz na samostatné řešení problémů, týmovou práci, … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 185 s. : il. ; 23 cm
- Published
-
Brno :
Barrister & Principal,
2015
- Edition
- 3. vyd.
- Subjects
- Item Description
- Hřbetní název: Aktivizační metody ve výuce - příručka moderního pedagoga
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7485-043-1
Select institution:
MARC
| LEADER | 00000cam-a2200000-a-4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | kpw01442975 | ||
| 003 | CZ-PrNPK | ||
| 005 | 20211007091630.1 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 150330s2015----xr a|||f|f||||001|0|cze|| | ||
| 015 | |a cnb002686781 | ||
| 020 | |a 978-80-7485-043-1 |q (brož.) | ||
| 040 | |a OLA001 |b cze |d ABA001 | ||
| 041 | 0 | |a cze | |
| 043 | |a e-xr--- | ||
| 044 | |a xr | ||
| 072 | 7 | |a 37.09 |x Organizace výuky a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
| 080 | |a 371.314.6 |2 MRF | ||
| 080 | |a 373.3 |2 MRF | ||
| 080 | |a 373.5/.6+377.1/.3 |2 MRF | ||
| 080 | |a (437.3) |2 MRF | ||
| 080 | |a (072) |2 MRF | ||
| 100 | 1 | |a Kotrba, Tomáš, |d 1980-2011 |7 mzk2007401323 |4 aut | |
| 245 | 1 | 0 | |a Aktivizační metody ve výuce : |b příručka moderního pedagoga / |c Tomáš Kotrba, Lubor Lacina |
| 246 | 3 | 0 | |a Příručka moderního pedagoga |
| 246 | 1 | 8 | |a Aktivizační metody ve výuce - příručka moderního pedagoga |
| 250 | |a 3. vyd. | ||
| 260 | |a Brno : |b Barrister & Principal, |c 2015 | ||
| 300 | |a 185 s. : |b il. ; |c 23 cm | ||
| 500 | |a Hřbetní název: Aktivizační metody ve výuce - příručka moderního pedagoga | ||
| 504 | |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík | ||
| 520 | |a Přínos aktivizačních metod ve výuce spočívá v tom, že přeměňuje pasivní studenty (posluchače) v rovnocenné partnery, kteří se přímou zkušeností (svojí aktivizací) naučí mnohem více než při jednostranném použití tradičních výukových postupů. Aktivizační metody kladou důraz na samostatné řešení problémů, týmovou práci, diskusi a spolupráci s pedagogem, což vede nejen k vyšší participaci studentů, ale ve výsledku i k větší efektivitě výuky. Publikace nabízí ucelený přehled aktivizačních metod, které autoři popisují nejen teoreticky, ale především z praktického pohledu, na základě vlastních dlouholetých pedagogických zkušeností. | ||
| 650 | 7 | |a aktivizující metoda | |
| 650 | 7 | |a výuka | |
| 650 | 7 | |a cíl výuky | |
| 650 | 7 | |a domácí příprava žáků a studentů | |
| 650 | 7 | |a skupinová práce | |
| 650 | 7 | |a motivace | |
| 650 | 7 | |a problémová výuka | |
| 650 | 7 | |a didaktická hra | |
| 650 | 7 | |a diskuse | |
| 653 | |a situační metoda | ||
| 653 | |a inscenace | ||
| 655 | 7 | |a metodické příručky |7 fd132826 | |
| 700 | 1 | |a Lacina, Lubor, |d 1969- |7 xx0000403 |4 aut | |
| 910 | |a ABA012 |b II 112700V1 | ||
| 928 | 1 | |a Barrister & Principal | |
| 998 | |a 002686781 | ||
| 996 | |b 2490172040 |c II 112700V1 |f 7 |g PK |l NPKK |r N |s A |t ABA012.2490172040 | ||
| 996 | |b 2490172041 |c II 112700V2 |f 7 |g PK |l NPKK |r N |s A |t ABA012.2490172041 | ||
| 996 | |b 477260 |c II 112700V1 |l Hlavní budova |r PK |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.477260 | ||
| 996 | |b 477261 |c II 112700V2 |l Hlavní budova |r PK |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.477261 | ||