Aktivizační metody ve výuce : příručka moderního pedagoga

Get it

Přínos aktivizačních metod ve výuce spočívá v tom, že přeměňuje pasivní studenty (posluchače) v rovnocenné partnery, kteří se přímou zkušeností (svojí aktivizací) naučí mnohem více než při jednostranném použití tradičních výukových postupů. Aktivizační metody kladou důraz na samostatné řešení problémů, týmovou práci, full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Tomáš Kotrba, 1980-2011
Other Authors
Lubor Lacina, 1969-
Document Type
Books
Physical Description
185 s. : il. ; 23 cm
Published
Brno : Barrister & Principal, 2015
Edition
3. vyd.
Subjects
Item Description
Hřbetní název: Aktivizační metody ve výuce - příručka moderního pedagoga
Bibliography
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7485-043-1

Select institution:

MARC

LEADER 00000cam-a2200000-a-4500
001 kpw01442975
003 CZ-PrNPK
005 20211007091630.1
007 ta
008 150330s2015----xr a|||f|f||||001|0|cze||
015 |a cnb002686781 
020 |a 978-80-7485-043-1  |q (brož.) 
040 |a OLA001  |b cze  |d ABA001 
041 0 |a cze 
043 |a e-xr--- 
044 |a xr 
072 7 |a 37.09  |x Organizace výuky a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 371.314.6  |2 MRF 
080 |a 373.3  |2 MRF 
080 |a 373.5/.6+377.1/.3  |2 MRF 
080 |a (437.3)  |2 MRF 
080 |a (072)  |2 MRF 
100 1 |a Kotrba, Tomáš,  |d 1980-2011  |7 mzk2007401323  |4 aut 
245 1 0 |a Aktivizační metody ve výuce :  |b příručka moderního pedagoga /  |c Tomáš Kotrba, Lubor Lacina 
246 3 0 |a Příručka moderního pedagoga 
246 1 8 |a Aktivizační metody ve výuce - příručka moderního pedagoga 
250 |a 3. vyd. 
260 |a Brno :  |b Barrister & Principal,  |c 2015 
300 |a 185 s. :  |b il. ;  |c 23 cm 
500 |a Hřbetní název: Aktivizační metody ve výuce - příručka moderního pedagoga 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
520 |a Přínos aktivizačních metod ve výuce spočívá v tom, že přeměňuje pasivní studenty (posluchače) v rovnocenné partnery, kteří se přímou zkušeností (svojí aktivizací) naučí mnohem více než při jednostranném použití tradičních výukových postupů. Aktivizační metody kladou důraz na samostatné řešení problémů, týmovou práci, diskusi a spolupráci s pedagogem, což vede nejen k vyšší participaci studentů, ale ve výsledku i k větší efektivitě výuky. Publikace nabízí ucelený přehled aktivizačních metod, které autoři popisují nejen teoreticky, ale především z praktického pohledu, na základě vlastních dlouholetých pedagogických zkušeností. 
650 7 |a aktivizující metoda 
650 7 |a výuka 
650 7 |a cíl výuky 
650 7 |a domácí příprava žáků a studentů 
650 7 |a skupinová práce 
650 7 |a motivace 
650 7 |a problémová výuka 
650 7 |a didaktická hra 
650 7 |a diskuse 
653 |a situační metoda 
653 |a inscenace 
655 7 |a metodické příručky  |7 fd132826 
700 1 |a Lacina, Lubor,  |d 1969-  |7 xx0000403  |4 aut 
910 |a ABA012  |b II 112700V1 
928 1 |a Barrister & Principal 
998 |a 002686781 
996 |b 2490172040  |c II 112700V1  |f 7  |g PK  |l NPKK  |r N  |s A  |t ABA012.2490172040 
996 |b 2490172041  |c II 112700V2  |f 7  |g PK  |l NPKK  |r N  |s A  |t ABA012.2490172041 
996 |b 477260  |c II 112700V1  |l Hlavní budova  |r PK  |s A  |a 0  |e ABA012  |t ABA012.477260 
996 |b 477261  |c II 112700V2  |l Hlavní budova  |r PK  |s A  |a 0  |e ABA012  |t ABA012.477261