Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry

Get it

Kniha přináší systematický přístup, jenž umožňuje minimalizovat význam konkurenčních firem. V knize, která od základu mění tradiční pohled na strategii, autoři předkládají prověřené systémové rámce, analytické nástroje a principy umožňující úspěšné zformulování a realizaci strategií modrého oceánu – úspěšné vytváření full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
W. Chan Kim
Other Authors
Renée Mauborgne
Irena Grusová
Petr Somogyi
Document Type
Books
Physical Description
283 stran : ilustrace ; 25 cm
Published
Praha : Management Press, 2015
Edition
2. rozšířené a aktualizované vydání
Series
Knihovna světového managementu
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7261-295-6

:


MARC

LEADER 00000cam-a2200000-i-4500
001 kpw01447839
003 CZ-PrNPK
005 20161110142752.6
007 ta
008 151016s2015----xr a|||e||||||001|0|cze||
015 |a cnb002744033 
020 |a 978-80-7261-295-6  |q (vázáno) 
040 |a OLA001  |b cze  |e rda 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 005  |x Management. Řízení  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 005  |2 MRF 
080 |a 330.526.33  |2 MRF 
100 1 |a Kim, W. Chan  |7 vse2005290821  |4 aut 
240 1 0 |a Blue ocean stategy.  |l Česky 
245 1 0 |a Strategie modrého oceánu :  |b umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry /  |c W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; z anglického originálu Blue ocean stategy ... přeložili Irena Grusová a Petr Somogyi 
246 3 0 |a Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry 
250 |a 2. rozšířené a aktualizované vydání 
264 1 |a Praha :  |b Management Press,  |c 2015 
300 |a 283 stran :  |b ilustrace ;  |c 25 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Knihovna světového managementu ;  |v sv. 39 
504 |a Obsahuje bibliografii a rejstřík 
520 |a Kniha přináší systematický přístup, jenž umožňuje minimalizovat význam konkurenčních firem. V knize, která od základu mění tradiční pohled na strategii, autoři předkládají prověřené systémové rámce, analytické nástroje a principy umožňující úspěšné zformulování a realizaci strategií modrého oceánu – úspěšné vytváření a využívání „modrých oceánů“ příležitostí. 
650 7 |a podnikání 
650 7 |a podnik 
650 7 |a konkurence 
650 7 |a trh 
650 7 |a řízení 
653 |a tržní systém 
653 |a strategie 
653 |a zisk 
700 1 |a Mauborgne, Renée  |7 vse2005290822  |4 aut 
700 1 |a Grusová, Irena  |7 xx0035170  |4 trl 
700 1 |a Somogyi, Petr  |7 jx20090604021  |4 trl 
830 0 |a Knihovna světového managementu 
901 |b 9788072612956  |f 2., rozšířené a aktualizované vydání  |o 20151026 
910 |a ABA012  |b II 113398V1 
928 9 |a Albatros Media - Management Press 
998 |a 002744033 
996 |b 484344  |c II 113398V1  |l Hlavní budova  |r PK  |s A  |a 0  |e ABA012  |t ABA012.484344