Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry

Get it

Kniha přináší systematický přístup, jenž umožňuje minimalizovat význam konkurenčních firem. V knize, která od základu mění tradiční pohled na strategii, autoři předkládají prověřené systémové rámce, analytické nástroje a principy umožňující úspěšné zformulování a realizaci strategií modrého oceánu – úspěšné vytváření full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
W. Chan Kim
Other Authors
Renée Mauborgne
Irena Grusová
Petr Somogyi
Document Type
Books
Physical Description
283 stran : ilustrace ; 25 cm
Published
Praha : Management Press, 2015
Edition
2. rozšířené a aktualizované vydání
Series
Knihovna světového managementu
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7261-295-6

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Hlavní budova
PK
II 113398V1