Zvládáme specifické poruchy učení : dyslexie, dysortografie, dysgrafie
Jednotlivé kapitoly se věnují práci s texty, porozumění čtenému, alternativním způsobem zpracování informací a zapamatování si učiva i využití moderních technologií.
        Uloženo v:
      
    
          Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
 - Další autoři
 - Typ dokumentu
 - Knihy
 - Fyzický popis
 - 223 stran : ilustrace ; 25 cm
 - Vydáno
 - 
        Brno :
          Edika,
    
        2019
    
 - Vydání
 - 1. vydání
 - Témata
 - Popis jednotky
 - Obálkový podnázev: praktický nácvik pro 2. stupeň ZŠ, tipy a triky, jak zvládnout učivo
 - Bibliografie
 - Obsahuje bibliografii
 - ISBN
 - 978-80-266-1400-5
 
MARC
| LEADER | 00000cam a2200000-i-4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | kpw01478146 | ||
| 003 | CZ-PrNPK | ||
| 005 | 20201020091104.2 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 190311s2019----xr a|||e|f||||000|0|cze|d | ||
| 015 | |a cnb003079410 | ||
| 020 | |a 978-80-266-1400-5 |q (brožováno) : |c Kč 249,00 | ||
| 040 | |a PNA001 |b cze |d OLA001 |e rda | ||
| 041 | 0 | |a cze | |
| 072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
| 080 | |a 316.346.32-053.5 |2 MRF | ||
| 080 | |a 616.89-008.43 |2 MRF | ||
| 080 | |a 376.04 |2 MRF | ||
| 080 | |a 376 |2 MRF | ||
| 080 | |a (072) |2 MRF | ||
| 080 | |a (076.5) |2 MRF | ||
| 100 | 1 | |a Krejčová, Lenka, |d 1977- |7 ola2007404845 |4 aut | |
| 245 | 1 | 0 | |a Zvládáme specifické poruchy učení : |b dyslexie, dysortografie, dysgrafie / |c Lenka Krejčová, Zuzana Hladíková | 
| 246 | 3 | 0 | |a Dyslexie, dysortografie, dysgrafie | 
| 250 | |a 1. vydání | ||
| 264 | 1 | |a Brno : |b Edika, |c 2019 | |
| 300 | |a 223 stran : |b ilustrace ; |c 25 cm | ||
| 336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
| 337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
| 338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
| 500 | |a Obálkový podnázev: praktický nácvik pro 2. stupeň ZŠ, tipy a triky, jak zvládnout učivo | ||
| 504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
| 520 | |a Jednotlivé kapitoly se věnují práci s texty, porozumění čtenému, alternativním způsobem zpracování informací a zapamatování si učiva i využití moderních technologií. | ||
| 650 | 0 | 7 | |a dítě | 
| 650 | 7 | |a školní věk | |
| 650 | 0 | 7 | |a porucha učení | 
| 650 | 7 | |a speciální vzdělávací potřeby | |
| 650 | 0 | 7 | |a speciální pedagogika | 
| 650 | 7 | |a dyslexie | |
| 650 | 7 | |a dysortografie | |
| 650 | 7 | |a dysgrafie | |
| 650 | 0 | 7 | |a základní škola | 
| 653 | |a druhý stupeň ZŠ | ||
| 653 | |a praktická cvičení | ||
| 655 | 4 | |a metodické příručky |7 fd132826 | |
| 700 | 1 | |a Hladíková, Zuzana, |d 1982- |7 osa2014851603 |4 aut | |
| 700 | 1 | |a Trojanová, Alice |4 ill | |
| 910 | |a ABA012 |b II 117530V1 | ||
| 928 | 9 | |a Albatros Media - Edika | |
| 998 | |a 003079410 | ||
| 996 | |b 2490223905 |c II 117530V1 |f 3 |g Všeobecná studovna |h poruch_uceni |l STVS |r N |s P |t ABA012.2490223905 | ||
| 996 | |b 2490225341 |c II 117530V2 |f 7 |g PK |l NPKK |r N |s A |t ABA012.2490225341 | ||
| 996 | |b 542384 |c II 117530V1 |l STUDOVNA - pouze prezenčně |r Všeobecná studovna |s P |a 0 |e ABA012 |t ABA012.542384 | ||
| 996 | |b 578019 |c II 117530V2 |l Hlavní budova |r PK |s A |a 0 |e ABA012 |t ABA012.578019 | ||