Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru

To chci

Slovník obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Jan Halada, 1942-
Univerzita Karlova
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
118 stran : ilustrace
Vydáno
Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015
Vydání
První vydání
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-246-3075-5

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Web Plný text - pro registrované uživatele NK ČR Neznámý
Web EBSCOhost Krajská vědecká knihovna v Liberci
Web Informace o výpůjčkách e-knih Neznámý
Web Digitální verze Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně