Nové trendy v nabídce cestovního ruchu : nové produkty z hlediska motivace účastníků cestovního ruchu, nové trendy v nabídce turismu pro specifické skupiny, názorné příklady ze zahraničí i z České republiky
Kniha je první na našem trhu, která se věnuje novým trendům v nabídce cestovního ruchu a představuje je na konkrétních příkladech ze zahraničí i z ČR. Je určena pracovníkům a podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a místních samospráv, studentům VŠ a odborným organizacím v cestovním ruchu. V první části … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 207 stran
- Vydáno
-
Praha :
Grada Publishing,
2013
- Vydání
- První vydání
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 9788024746036
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Web | Vypůjčit e-knihu | Moravskoslezská vědecká knihovna v Ostravě | |
Web | e-book | Jihočeská vědecká knihovna v Českých Budějovicích |