10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat

To chci

Autor vychází ze zásady, že odborně sestavený kvalitní marketingový plán je základem dobrého zisku každé firmy a hnací silou podnikání. Kniha je rozdělena do jednotlivých kapitol, které tematicky odpovídají výše zmíněným marketingovým hříchům - např. špatný odhad potřeb zákazníků, nedostatečný přehled o produkci konkurence, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Philip Kotler, 1931-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
139 s. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2005
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje rejstřík
ISBN
80-247-0969-4

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius
Digitální knihovna Dostupné v prostorách NK ČR Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna