(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami

To chci

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ivan Nový, 1956-
Další autoři
Jörg Petzold
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
159 s. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2006
Vydání
1. vyd.
Edice
Manažer (Grada). Prodej
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie
ISBN
80-247-1321-7

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 000531805
003 CZ HkSVK
005 20211220102244.0
007 ta
008 061004s2006 xr a e f 000 cze
015 |a cnb001661001 
020 |a 80-247-1321-7  |q (brož.) 
035 |a (OCoLC)85546559 
040 |a HKA001  |b cze 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.811  |2 MRF 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 316.776  |2 MRF 
100 1 |a Nový, Ivan,  |d 1956-  |7 jo2001100408  |4 aut 
245 1 0 |a (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! :  |b jak získat zákazníka špičkovými službami /  |c Ivan Nový, Jörg Petzold 
246 3 |a Nespokojený zákazník - náš cíl?! 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2006 
300 |a 159 s. ;  |c 24 cm 
490 1 |a Manažer. Prodej 
504 |a Obsahuje bibliografie 
653 0 |a prodej 
653 0 |a management 
653 0 |a zákazníci 
653 0 |a vztahy vzájemné 
653 0 |a komunikace obchodní 
700 1 |a Petzold, Jörg  |7 mzk2006348497  |4 aut 
830 0 |a Manažer (Grada).  |p Prodej 
990 |a BK 
996 # # |b 231040683557  |c 851 308  |l SVKHK  |r 3. NP  |n 038  |p P  |h V658.8  |w 000531805  |u 000010  |e HKA001  |j HKA50  |s A  |a 0  |a 24  |t HKA001.HKA01000531805.HKA50000531805000010 
910 |a HKA001  |b 851 308