Inkluzivní vzdělávání : [teorie a praxe]

Get it

Monografie je věnována pedagogickému konceptu, podle nějž by všechny děti měly navštěvovat třídy hlavního vzdělávacího proudu, a to bez ohledu na stupeň svého postižení. V dnešní době již zcela přirozeně uznáváme právo všech lidí na vzdělávání, zásadní otázkou tedy není, ZDA může být dítě vzděláváno v běžné škole, full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Vanda Hájková, 1964-
Other Authors
Iva Strnadová, 1977-
Document Type
Books
Physical Description
217 s. : il. ; 21 cm
Published
Praha : Grada, 2010
Edition
Vyd. 1.
Series
Pedagogika (Grada)
Subjects
Item Description
Terminologický slovník
Bibliography
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN
978-80-247-3070-7

Select institution:

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
SvkHK
3. NP
V376 A0-16682
Outside loan
Loading…
SvkHK
3. NP
V376 A0-16682a
Outside loan
Loading…
SvkHK
3. NP
V376 A0-16682c