Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru

To chci

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Jan Halada, 1942-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
118 stran : ilustrace ; 21 cm
Vydáno
Praha : Univerzita Karlova v Praze, Nakladatelství Karolinum, 2015
Vydání
První vydání
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-246-3075-5

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 i 4500
001 1040183
003 CZ-KlSVK
005 20230830052036.5
007 ta
008 150918s2015----xr-a---e-d----000-0-cze-d
015 |a cnb002727662 
020 |a 978-80-246-3075-5  |q (brožováno) :  |c Kč 160.00 
035 |a (OCoLC)932000022 
040 |a KLG001  |b cze  |e rda 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |9 4  |2 Konspekt 
080 |a 658.8:316.77  |2 MRF 
080 |a 659.4  |2 MRF 
080 |a 81'373.46  |2 MRF 
080 |a (038.072)  |2 MRF 
080 |a (038)81  |2 MRF 
245 0 0 |a Marketingová komunikace a public relations :  |b výklad pojmů a teorie oboru /  |c Jan Halada (ed.) 
250 |a První vydání 
264 1 |a Praha :  |b Univerzita Karlova v Praze, Nakladatelství Karolinum,  |c 2015 
300 |a 118 stran :  |b ilustrace ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |2 czenas  |7 ph115228 
650 0 7 |a public relations  |2 czenas  |7 ph115957 
650 0 7 |a oborová terminologie  |2 czenas  |7 ph138998 
655 7 |a terminologické slovníky  |2 czenas  |7 fd202538 
655 7 |a výkladové slovníky  |2 czenas  |7 fd133855 
700 1 |a Halada, Jan,  |d 1942-  |4 edt  |7 jk01033195 
910 |a KLG001 
996 |b 3179690199  |c J 339033  |l OSVOKL  |s A  |a 24  |w 1040183_0001  |t KLG001.3179690199