Marketing

Get it

Tato kapesní příručka se zabývá základy marketingu, tedy základními pojmy, kterým musíte rozumět, chcete-li marketing proměnit v klíčovou složku úspěšné organizace. Přečtením této knihy se z vás nestanou marketingový odborníci, ale pochopíte základní pojmy a principy marketingu a získáte základy pro další studium. Pojmy vysvětlované full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Neil Russell-Jones
Other Authors
Phil Hailstone
Document Type
Books
Physical Description
128 s. : il.
Published
Praha : Portál, 2005
Edition
Vyd. 1.
Series
Management do kapsy ; [vol.] 1
Subjects
Item Description
Název originálu: The marketing pocketbook
Obsahuje černobílé ilustrace a grafy
ISBN
80-7367-008-9

Select institution:

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
MSVK
sklad Kunčičky
G 292.915
Outside loan
Loading…
MSVK
sklad Kunčičky
G 292.915 a
Outside loan
Loading…
MSVK
sklad Kunčičky
G 292.915 b