Marketing management

Get it

Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento trh nejúčinněji oslovit? Jak přesvědčit zákazníky o skutečné hodnotě naší nabídky? Je naše hodnotová full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Václav Stříteský
Document Type
Books
Physical Description
xxvi, 552 stran : ilustrace ; 24 cm
Published
V Praze : C.H. Beck, 2023
Edition
Vydání první
Series
Beckovy ekonomické učebnice
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7400-897-9

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
MSVK
skladiště
G 446.382
Outside loan
Loading…
MSVK
skladiště
G 446.382 a