Základy psychologie učení
Učebnice rozebírá základní problémy psychologie učení s důrazem na spojení teorie a praxe. Seznamuje s otázkou, co je učení, s psychologickými teoriemi učení, s procesem a strukturou učení, pojednává o řízení učebních činností, o paměti a zapomínání, o senzomotorickém učení, anticipaci a vědomé regulaci pohybů, o řeči, pojmovém … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 249 s. : obr., grafy ; 25 cm
- Vydáno
-
Praha :
SPN,
1982, TZ 2
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Učebnice pro vysoké školy
- Témata
- Popis jednotky
- 5000 výt. + volné
Vysokošk. učebnice pro posl. fak. připravujících učitele
Obálka a vazba Karel Kárász
Přehl. lit.
Jmenný a věcný rejstřík
Pozn.
Odkazy na lit.
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 000302734 | ||
003 | CZ PlERL | ||
005 | 20040811145034.0 | ||
008 | 040811s19821953xr e cze | ||
015 | |a cnb000158040 | ||
040 | |a PNA001 |b cze | ||
080 | |a 159.953.5 | ||
080 | |a 37.015.3 | ||
080 | |a (075.8) | ||
100 | 1 | |a Linhart, Josef, |d 1917-1992 |7 jk01072170 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Základy psychologie učení / |c Josef Linhart |
250 | |a 1. vyd. | ||
260 | |a Praha : |b SPN, |c 1982, TZ 2 | ||
300 | |a 249 s. : |b obr., grafy ; |c 25 cm | ||
490 | 1 | |a Učebnice pro vysoké školy | |
500 | |a 5000 výt. + volné | ||
500 | |a Vysokošk. učebnice pro posl. fak. připravujících učitele | ||
500 | |a Obálka a vazba Karel Kárász | ||
500 | |a Přehl. lit. | ||
500 | |a Jmenný a věcný rejstřík | ||
500 | |a Pozn. | ||
500 | |a Odkazy na lit. | ||
520 | 2 | |a Učebnice rozebírá základní problémy psychologie učení s důrazem na spojení teorie a praxe. Seznamuje s otázkou, co je učení, s psychologickými teoriemi učení, s procesem a strukturou učení, pojednává o řízení učebních činností, o paměti a zapomínání, o senzomotorickém učení, anticipaci a vědomé regulaci pohybů, o řeči, pojmovém učení a myšlení, o tvořivosti a učení, o sociálním učení a osobnosti a zabývá se využitím psychologie učení ve společenské praxi. | |
653 | 0 | |a učení |a psychologie |a psychologie učení |a teorie učení | |
830 | 0 | |a Učebnice pro vysoké školy | |
910 | |a PNA001 |b 31A8610 |k r-dod | ||
990 | |a BK | ||
996 | |b 2630108183 |c 31A8610 |l Fond |r Bory 17 / násl. den |n 3 |w 000302734 |u 000010 |e PNA001 |j PNA50 |a 24 |s A |t PNA001.PNA01000302734.PNA50000302734000010 | ||
996 | |b 2630879330 |c 31A8610a |l Fond |r Bory 17 / násl. den |n 2 |w 000302734 |u 000020 |e PNA001 |j PNA50 |a 24 |s A |t PNA001.PNA01000302734.PNA50000302734000020 |