Praktické využití aktivizačních metod ve výuce
Aktivizační metody kladou důraz na samostatnou práci studentů a jejich kooperaci s učitelem, což vede k jejich vyšší participaci ve výuce. Primárním cílem těchto metod je přeměna pasivních studentů (posluchačů) v partnery, kteří se přímou zkušeností naučí mnohem více než při jednostranném použití tradičních frontálních výukových … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 186 s. : il. ; 23 cm
- Published
-
Brno :
Barrister & Principal,
2007
- Edition
- Vyd. 1.
- Subjects
- Item Description
- Poznámky
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 978-80-87029-12-1 (brož.)
Select institution:
MARC
| LEADER | 00000nam a2200000 a 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 000404399 | ||
| 003 | CZ PlERL | ||
| 005 | 20160923095328.0 | ||
| 008 | 070827s2007 xr e cze | ||
| 015 | |a cnb001726659 | ||
| 020 | |a 978-80-87029-12-1 (brož.) : |c Kč 225,00 | ||
| 040 | |a PNA001 |b cze | ||
| 043 | |a e-xr--- | ||
| 072 | 7 | |a 371 |x Školství (organizace) |2 Konspekt |9 22 | |
| 080 | |a 371 |2 MRF | ||
| 080 | |a 373.5/.6+377.1/.3 |2 MRF | ||
| 080 | |a 37.0:001.895 |2 MRF | ||
| 080 | |a 371.3 |2 MRF | ||
| 080 | |a 371.311.4 |2 MRF | ||
| 080 | |a 37.064.2 |2 MRF | ||
| 080 | |a (437.3) |2 MRF | ||
| 080 | |a (072) |2 MRF | ||
| 100 | 1 | |a Kotrba, Tomáš, |d 1980-2011 |7 mzk2007401323 |4 aut | |
| 245 | 1 | 0 | |a Praktické využití aktivizačních metod ve výuce / |c Tomáš Kotrba, Lubor Lacina |
| 250 | |a Vyd. 1. | ||
| 260 | |a Brno : |b Barrister & Principal, |c 2007 | ||
| 300 | |a 186 s. : |b il. ; |c 23 cm | ||
| 500 | |a Poznámky | ||
| 504 | |a Obsahuje bibliografii a rejstřík | ||
| 650 | 0 | 7 | |a vzdělávací systémy |7 ph127310 |z Česko |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a střední školy |7 ph116320 |z Česko |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a inovace ve vzdělávání |7 ph242427 |z Česko |2 czenas |
| 653 | 0 | |a aktivizační metody ve výuce | |
| 655 | 7 | |a metodické příručky |7 fd132826 |2 czenas | |
| 650 | 0 | 7 | |a vyučovací metody |7 ph127294 |z Česko |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a kooperativní učení |7 ph121840 |z Česko |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a učitel a žák |7 ph126980 |z Česko |2 czenas |
| 700 | 1 | |a Lacina, Lubor, |d 1969- |7 xx0000403 |4 aut | |
| 910 | |a PNA001 |b 31B22240 | ||
| 990 | |a BK | ||
| 996 | |b 2630689052 |c 31B22240 |l Fond |r Bory 2 / násl. den |n 63 |p N:P |w 000404399 |u 000010 |e PNA001 |j PNA50 |a 24 |s A |t PNA001.PNA01000404399.PNA50000404399000010 | ||