O strategickém marketingu : 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review

Get it

Proč řada firem, které vyrábějí produkty na špičkové technologické úrovni 21. století, řídí svůj marketing stejně, jako v šedesátých letech 20. století? Jak najít cestu k současnému zákazníkovi a využít všech možností, které se dnes marketingu nabízejí? O tom je další ze série 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business full description

Saved in:

Bibliographic Details

Other Authors
Tomáš Piňos
Document Type
Books
Physical Description
221 stran : ilustrace ; 22 cm
Published
Praha : Management Press, 2019
Edition
V nakladatelství Management Press vydání 1.
Series
Knihovna světového managementu
Subjects
Item Description
Přeloženo z angličtiny
Bibliography
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7261-567-4

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Volný výběr
Volný výběr
005.1/.7 31B91098