O strategickém marketingu : 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review
Proč řada firem, které vyrábějí produkty na špičkové technologické úrovni 21. století, řídí svůj marketing stejně, jako v šedesátých letech 20. století? Jak najít cestu k současnému zákazníkovi a využít všech možností, které se dnes marketingu nabízejí? O tom je další ze série 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business … celý popis
        Uloženo v:
      
    
          Podrobná bibliografie
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 221 stran : ilustrace ; 22 cm
- Vydáno
- 
        Praha :
          Management Press,
    
        2019
    
- Vydání
- V nakladatelství Management Press vydání 1.
- Edice
- Knihovna světového managementu
            
- Témata
- Popis jednotky
- Přeloženo z angličtiny
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7261-567-4