Spotřební imaginace státního socialismu : reklama v Československu 1948-1989

To chci

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ondřej Táborský, 1981-
Další autoři
Lucie Česálková, 1983-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
503 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty, faksimile ; 31 cm
Vydáno
Praha : Národní muzeum : Akropolis, 2022
Vydání
Vydání první
Témata
Popis jednotky
Obsahuje seznam zkratek
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7470-449-9
978-80-7036-710-0

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
659 32A21822
Absenčně
Načítá se…
Volný výběr
Volný výběr
659 32A21822a