Masová komunikace a propaganda
Get it
Obsah: J. Průcha: K problémům výzkumu masové komunikace; J.A. Šerkovin: Prostředky masové komunikace a jejich úloha v životě společnosti; R.A. Boreckij: Žurnalistická informace a společenské řízení; V.S. Chelemendik: Problémysoučinnosti prostředků masové propagandy (noviny, rozhlas, televize); G.I. Chmara: Tisk v systému masové komunikace;
A.G. Mendělejev: Masový týdeník a jeho čtenář (konkrétní sociologický výzkum); E.I. Pronin: Informace a čtenářskýzájem; J.V. Voroncov: Televize v systému masové komunikace; V.Z. Kogan: Některé problémy interakce producenta a konzumenta sociální informace; V.V. Bojko: O dvou přístupech k efektivnosti masové komunikace v amerických a anglickýchvýzkumech; A.A. Leonťjev: K psychologii verbálního ovlivňování; A.F. Volovik, P.B. Něvelskij: Podmínky zapamatování jazykových prvků při názorné agitaci; T.M. Dridzeová: Jazyk informace a jazyk příjemce jako faktoryB.Ch. Bgažnokov: Individuálně a sociálně orientovaná jazyková komunikace; E.F. Tarasov: Sociální interakce v jazykové komunikaci.
… full description
Saved in:
Bibliographic Details
-
Document Type
- Books
-
Physical Description
- 233 s.
-
Published
-
Praha :
Svoboda,
1975
-
Edition
- 1. vyd.
-
Subjects