Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Get it

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Marek Šedivý, 1971-
Other Authors
Olga Medlíková, 1959-
Kateřina Jurigová, 1978-
Document Type
Books
Physical Description
138 s. ; 24 cm
Published
Praha : Grada, 2012
Edition
1. vyd.
Series
Management
Subjects
Item Description
Autorkou kapitol na s. 96-114 je Kateřina Jurigová
Terminologický slovník
Bibliography
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-247-4040-9 (brož.)

:


Destination Accessibility Link Link source
Digital library Copyrighted Digitalizovaný dokument Moravian Library in Brno - Kramerius
Digital library Available in the NL CR premises Digitalizovaný dokument National Digital Library
Web e-book The Research Library of South Bohemia in České Budějovice