Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání? Zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací vysvětlují, co je třeba v neziskové organizaci zvládnout … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 138 s. ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Grada,
2012
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Management
- Témata
- Popis jednotky
- Autorkou kapitol na s. 96-114 je Kateřina Jurigová
Terminologický slovník - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-247-4040-9 (brož.)