Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru

To chci

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Jan Halada, 1942-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
118 stran : ilustrace ; 21 cm
Vydáno
Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015
Vydání
První vydání
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-246-3075-5

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000-a 4500
001 016020003643292
003 CZ-UsSVK
005 20230510153325.1
008 151008s2015----xr-|||||||||||||||||cze-d
015 |a cnb002727662 
020 |a 978-80-246-3075-5  |q (brožováno) 
040 |a KLG001  |b cze  |d ULG001  |e rda 
072 7 |a 659  |x Reklama. Public relations. Média  |2 Konspekt 
080 |a 658.8:316.77  |2 MRF 
080 |a 659.4  |2 MRF 
080 |a 81'373.46  |2 MRF 
080 |a (038.072)  |2 MRF 
080 |a (038)81  |2 MRF 
245 0 0 |a Marketingová komunikace a public relations :  |b výklad pojmů a teorie oboru /  |c Jan Halada (ed.) 
250 |a První vydání 
264 1 |a Praha :  |b Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum,  |c 2015 
300 |a 118 stran :  |b ilustrace ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Obsahuje bibliografii 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 7 |a public relations  |7 ph115957  |2 czenas 
650 0 7 |a oborová terminologie  |7 ph138998  |2 czenas 
655 7 |a terminologické slovníky  |7 fd202538 
655 7 |a výkladové slovníky  |7 fd133855 
700 1 |a Halada, Jan,  |d 1942-  |7 jk01033195  |4 edt 
910 |a ULG001  |b N250303 
928 9 |a Karolinum 
996 |b 269000191171  |c N250303  |e ULG001  |h 658.8 Hal  |l Vědecká půjčovna  |s A  |a 0  |t ULG001.269000191171 
997 |t KN