Budoucnost konkurence : spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem

Get it

Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
C. K. Prahalad, 1941-
Other Authors
Irena Grusová
Document Type
Books
Physical Description
277 s.
Published
Praha : Management Press, 2005
Edition
Vyd. 1.
Series
Knihovna světového managementu ; sv. 14
Subjects
Item Description
Rejstř.
Pomůcky pro samostatné bádání
ISBN
8072611267

:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Live Status Unavailable
ZUK_SK
S123966