Budoucnost konkurence : spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem

To chci

Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
C. K. Prahalad, 1941-
Další autoři
Irena Grusová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
277 s.
Vydáno
Praha : Management Press, 2005
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Knihovna světového managementu ; sv. 14
Témata
Popis jednotky
Rejstř.
Pomůcky pro samostatné bádání
ISBN
8072611267

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
ZUK_SK
S123966