Brand building : budování značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh

Get it

Vytvoření silné značky a její úspěšné uvedení na trh. Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky, a také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
David A. Aaker, 1938-
Document Type
Books
Physical Description
xiv, 312 s. : il. ; 24 cm
Published
Praha : Computer Press, 2003
Edition
Vyd. 1.
Series
Praxe manažera
Business books (Computer Press)
Subjects
Item Description
Překlad z angličtiny
Bibliography
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
80-7226-885-6

:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Live Status Unavailable
Běžný fond
Externí sklad-Hejčín
1-139.212