Budoucnost konkurence : spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem

To chci

Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
C. K. Prahalad, 1941-
Další autoři
Venkatram Ramaswamy
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
277 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2005
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Knihovna světového managementu ;
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
80-7261-126-7

:


MARC

LEADER 00000cam a22000007a 4500
001 vkol000765885
003 CZ OlVK
005 20050817121306.0
007 ta
008 050429s2005 xr a f f 001 0 cze
990 |a BK 
015 |a cnb001499078 
020 |a 80-7261-126-7  |q (váz.) :  |c Kč 390,00 
035 |a (OCoLC)85136257 
040 |a BOA001  |b cze  |d ABA001  |d OLA001 
041 1 |a cze  |h eng 
072 7 |a 005  |x Management. Řízení  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 339.137  |2 MRF 
080 |a 005.332.4  |2 MRF 
080 |a 658  |2 MRF 
080 |a 005.346  |2 MRF 
080 |a 658:17.024.4  |2 MRF 
080 |a 330.143.2  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Prahalad, C. K.,  |d 1941-  |7 mzk2005282204  |4 aut 
245 1 0 |a Budoucnost konkurence :  |b spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem /  |c C.K. Prahalad & Venkatram Ramaswamy ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Management Press,  |c 2005 
300 |a 277 s. :  |b il. ;  |c 25 cm 
490 1 |a Knihovna světového managementu ;  |v sv. 14 
504 |a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 
650 0 7 |a konkurence  |7 ph121799  |2 czenas 
650 0 7 |a konkurenceschopnost  |7 ph121800  |2 czenas 
650 0 7 |a podnikový management  |7 ph115763  |2 czenas 
650 0 7 |a řízení vztahů se zákazníky  |7 ph118187  |2 czenas 
650 0 7 |a ekonomická přidaná hodnota  |7 ph137747  |2 czenas 
650 0 7 |a úspěch v podnikání  |7 ph286292  |2 czenas 
655 7 |a příručky  |7 fd133209  |2 czenas 
700 1 |a Ramaswamy, Venkatram  |7 mzk2005282207  |4 aut 
765 0 |t Future of competition : co-creating unique value with customers  |9 Česky 
830 0 |a Knihovna světového managementu ;  |0 s 
901 |b 9788072611263  |f 1. vyd.  |o 20050610 
910 |a OLA001  |b 1-161.214 
996 |a HEJC  |b 2650447708  |c 1-161.214  |m BOOK  |l Běžný fond  |r Externí sklad-Hejčín  |n 34  |w 000780905  |u 000010  |s A  |j SVK50  |t OLA001.SVK01000765885.SVK50000780905000010