Vnímání brandu mladou generací

Get it

Diplomová práce se zabývá vnímáním významné české značky Kofola. Cílem práce je zjistit, jak je vnímána konkrétně mladou generací ve věku 18-34 let, na kterou Kofola nejčastěji směřuje své marketingové aktivity. Dílčím cílem pak je zmapování marketingové komunikace značky a navrhnutí případných doporučení na její zlepšení. full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Michaela Brázdilová
Other Authors
Markéta Procházková
Pavlína Pospíšilová
Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
Document Type
Theses Master theses
Physical Description
?? stran :
Subjects
Item Description
Vedoucí práce: Markéta Procházková
System Details Note
Způsob přístupu: Internet
Bibliography
Obsahuje bibliografii

Institution:

Information about library

Destination Link Link source
Web Oponentura Prague University of Economics and Business
Web Hodnocení vedoucího Prague University of Economics and Business
Web Hlavní práce Prague University of Economics and Business
Web VŠKP v InSIS Prague University of Economics and Business