Vnímání brandu mladou generací

To chci

Diplomová práce se zabývá vnímáním významné české značky Kofola. Cílem práce je zjistit, jak je vnímána konkrétně mladou generací ve věku 18-34 let, na kterou Kofola nejčastěji směřuje své marketingové aktivity. Dílčím cílem pak je zmapování marketingové komunikace značky a navrhnutí případných doporučení na její zlepšení. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Michaela Brázdilová
Další autoři
Markéta Procházková
Pavlína Pospíšilová
Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
Typ dokumentu
Vysokoškolské práce Diplomové práce
Fyzický popis
?? stran :
Témata
Popis jednotky
Vedoucí práce: Markéta Procházková
Požadavky na systém
Způsob přístupu: Internet
Bibliografie
Obsahuje bibliografii

Instituce:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000ntm a22000007i 4500
001 000681537
003 CZ-PrVSE
005 20210130143750.0
006 m d
007 cr n||||||||||
008 210130s2020 xr fsbm 000 0 cze d
040 |a ABA006  |b cze  |c ABA006  |d ABA006  |e rda 
100 1 |a Brázdilová, Michaela  |% ISIS:113749  |4 dis 
242 1 4 |a The young generation´s perception of the Kofola brand  |y eng 
245 1 0 |a Vnímání brandu mladou generací /  |c Michaela Brázdilová 
264 0 |c 2020 
300 |a ?? stran :  |3 digital, PDF soubor 
500 |a Vedoucí práce: Markéta Procházková 
502 |a Diplomová práce (Ing.)—Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta podnikohospodářská, 2021 
504 |a Obsahuje bibliografii 
516 |a Textový (vysokoškolská kvalifikační práce) 
518 |a Rok obhajoby 2021 
520 3 |a Diplomová práce se zabývá vnímáním významné české značky Kofola. Cílem práce je zjistit, jak je vnímána konkrétně mladou generací ve věku 18-34 let, na kterou Kofola nejčastěji směřuje své marketingové aktivity. Dílčím cílem pak je zmapování marketingové komunikace značky a navrhnutí případných doporučení na její zlepšení. Teoretická část práce přibližuje základní pojmy z oblasti značky a jejího budování, stejně jako principy marketingové komunikace a její nástroje. Praktická část představuje značku Kofola se zaměřením na její komunikaci skrze všechny kanály. Následně je v práci vyhodnocen vlastní výzkum v podobě ankety, které se zúčastnilo 559 respondentů, a také individuálních rozhovorů se šesti zástupci cílové skupiny. 
538 |a Způsob přístupu: Internet 
653 0 |a management [obor dipl. práce] 
655 7 |a diplomové práce  |7 fd132022  |2 czenas 
655 9 |a master's theses  |2 eczenas 
690 |a marketingová komunikace 
690 |a Kofola 
690 |a značka 
700 1 |a Procházková, Markéta  |% ISIS:56884  |4 ths 
700 1 |a Pospíšilová, Pavlína  |4 opn 
710 2 |a Vysoká škola ekonomická v Praze.  |b Podnikohospodářská fakulta  |7 kn20010709402  |4 dgg 
856 4 0 |u https://insis.vse.cz/zp/72824/podrobnosti  |y VŠKP v InSIS 
856 4 0 |u https://insis.vse.cz/zp/72824  |y Hlavní práce 
856 4 0 |u https://insis.vse.cz/zp/72824/posudek/vedouci  |y Hodnocení vedoucího 
856 4 0 |u https://insis.vse.cz/zp/72824/posudek/oponent/69350  |y Oponentura 
999 4 0 |u https://insis.vse.cz/zp/72824/podrobnosti  |y dc:identifier 
993 |x NEPOSILAT  |y VSKP 
990 |a CF 
999 4 9 |a vse72824  |b 210128 
999 4 5 |x 72824