Změny v českém školství - improvizace či řízený proces? (Případ uvádění rad škol do života)

To chci

Analýza procesu a jednotlivých fází změn v českém školském systému v 2.polovině 90.let. Posouzení, do jaké míry se u nás uplatnilo využití teoretických poznatků a zkušenost z řízení organizačních změn. Příklad plánování arealizacemyšlenky rad školy.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Milan Pol, 1961-
Další autoři
Milada Rabušicová, 1956-
Typ dokumentu
Články
Publikováno v
Učitelské listy. -- ISSN 1210-7786. -- Roč. 8, č. 1 (2000-2001), s. 15

Instituce:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000naa a2200000 a 4500
001 036365
003 CZ PrNK
005 20230425212649.0
007 ta
008 980131s2000 xr a u000 0 cze
040 |a ABA012  |b cze  |d ABA001  |9 2 
080 |a 37.075  |2 MRF 
080 |a 371(437.1/.3)  |2 MRF 
100 1 |a Pol, Milan,  |d 1961-  |7 mzk2002103242  |4 aut 
242 1 0 |a Changes in the Czech school system - improvization or controlled process? Case of the implementation of school councils 
245 1 0 |a Změny v českém školství - improvizace či řízený proces? (Případ uvádění rad škol do života) /  |c Milan Pol, Milada Rabušicová 
520 |a Analýza procesu a jednotlivých fází změn v českém školském systému v 2.polovině 90.let. Posouzení, do jaké míry se u nás uplatnilo využití teoretických poznatků a zkušenost z řízení organizačních změn. Příklad plánování arealizacemyšlenky rad školy. 
700 1 |a Rabušicová, Milada,  |d 1956-  |7 xx0004188  |4 aut 
773 0 |t Učitelské listy  |x 1210-7786  |g Roč. 8, č. 1 (2000-2001), s. 15  |q 8:1  |9 2000-2001 
906 |a va20230425  |b daki 
910 |a ABA012  |x 036365 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000640772&local_base=ANL