Změny v českém školství - improvizace či řízený proces? (Případ uvádění rad škol do života)
Analýza procesu a jednotlivých fází změn v českém školském systému v 2.polovině 90.let. Posouzení, do jaké míry se u nás uplatnilo využití teoretických poznatků a zkušenost z řízení organizačních změn. Příklad plánování arealizacemyšlenky rad školy.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Články
- Publikováno v
- Učitelské listy. -- ISSN 1210-7786. -- Roč. 8, č. 1 (2000-2001), s. 15
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 036365 | ||
003 | CZ PrNK | ||
005 | 20230425212649.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 980131s2000 xr a u000 0 cze | ||
040 | |a ABA012 |b cze |d ABA001 |9 2 | ||
080 | |a 37.075 |2 MRF | ||
080 | |a 371(437.1/.3) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Pol, Milan, |d 1961- |7 mzk2002103242 |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Changes in the Czech school system - improvization or controlled process? Case of the implementation of school councils |
245 | 1 | 0 | |a Změny v českém školství - improvizace či řízený proces? (Případ uvádění rad škol do života) / |c Milan Pol, Milada Rabušicová |
520 | |a Analýza procesu a jednotlivých fází změn v českém školském systému v 2.polovině 90.let. Posouzení, do jaké míry se u nás uplatnilo využití teoretických poznatků a zkušenost z řízení organizačních změn. Příklad plánování arealizacemyšlenky rad školy. | ||
700 | 1 | |a Rabušicová, Milada, |d 1956- |7 xx0004188 |4 aut | |
773 | 0 | |t Učitelské listy |x 1210-7786 |g Roč. 8, č. 1 (2000-2001), s. 15 |q 8:1 |9 2000-2001 | |
906 | |a va20230425 |b daki | ||
910 | |a ABA012 |x 036365 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000640772&local_base=ANL |