S matematikou po celý rok

To chci

Možnosti vytvoření pozitivního přístupu žáků k matematice - sestavení kalendáře S matematikou po celý rok. Řešení úloh na jednotlivých listech kalendářů (měsíční listy). Možnost aktivního zapojení žáků do vymýšlení avytvářenílistů kalendáře. Obsahové určení pro děti 5. a 6.ročníků ZŠ. Příklad lednového listu celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ulrike Schätz
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
1 obr.
Publikováno v
Učitel matematiky. -- ISSN 1210-9037. -- Roč. 9, č. 1 (2000), s. 37-39 Pokrač.

:


MARC

LEADER 00000naa a2200000 a 4500
001 037945
003 CZ PrNK
005 19980131000000.0
007 ta
008 980131s2000 xr a a u000 0 cze
040 |a ABA012  |b cze  |d ABA001  |9 2 
080 |a 372.851  |2 MRF 
080 |a 373.3  |2 MRF 
080 |a 398.331  |2 MRF 
100 1 |a Schätz, Ulrike  |4 aut 
242 1 0 |a With mathematics through the whole year 
245 1 0 |a S matematikou po celý rok /  |c Ulrike Schätz 
300 |e 1 obr. 
520 |a Možnosti vytvoření pozitivního přístupu žáků k matematice - sestavení kalendáře S matematikou po celý rok. Řešení úloh na jednotlivých listech kalendářů (měsíční listy). Možnost aktivního zapojení žáků do vymýšlení avytvářenílistů kalendáře. Obsahové určení pro děti 5. a 6.ročníků ZŠ. Příklad lednového listu kalendáře. 
773 0 |t Učitel matematiky  |x 1210-9037  |g Roč. 9, č. 1 (2000), s. 37-39 Pokrač.  |q 9:1  |9 2000 
910 |a ABA012  |x 037945 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000663702&local_base=ANL