S matematikou po celý rok
Možnosti vytvoření pozitivního přístupu žáků k matematice - sestavení kalendáře S matematikou po celý rok. Řešení úloh na jednotlivých listech kalendářů (měsíční listy). Možnost aktivního zapojení žáků do vymýšlení avytvářenílistů kalendáře. Obsahové určení pro děti 5. a 6.ročníků ZŠ. Příklad lednového listu … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 1 obr.
- Publikováno v
- Učitel matematiky. -- ISSN 1210-9037. -- Roč. 9, č. 1 (2000), s. 37-39 Pokrač.
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 037945 | ||
003 | CZ PrNK | ||
005 | 19980131000000.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 980131s2000 xr a a u000 0 cze | ||
040 | |a ABA012 |b cze |d ABA001 |9 2 | ||
080 | |a 372.851 |2 MRF | ||
080 | |a 373.3 |2 MRF | ||
080 | |a 398.331 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Schätz, Ulrike |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a With mathematics through the whole year |
245 | 1 | 0 | |a S matematikou po celý rok / |c Ulrike Schätz |
300 | |e 1 obr. | ||
520 | |a Možnosti vytvoření pozitivního přístupu žáků k matematice - sestavení kalendáře S matematikou po celý rok. Řešení úloh na jednotlivých listech kalendářů (měsíční listy). Možnost aktivního zapojení žáků do vymýšlení avytvářenílistů kalendáře. Obsahové určení pro děti 5. a 6.ročníků ZŠ. Příklad lednového listu kalendáře. | ||
773 | 0 | |t Učitel matematiky |x 1210-9037 |g Roč. 9, č. 1 (2000), s. 37-39 Pokrač. |q 9:1 |9 2000 | |
910 | |a ABA012 |x 037945 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000663702&local_base=ANL |